رویدادها آرشیو خبر ها
سرنوشت دوگانه دیبالا در جام‌ جهانی روسیه!

سرنوشت دوگانه دیبالا در جام‌ جهانی روسیه!

 

كلودیو كانی‌گیا مهاجم و ستاره‌ اسبق تیم ملی آرژانتین در گفتگو با روزنامه La Nacion با اشاره به دعوت پائولو دیبالا مهاجم باشگاه یوونتوس از سوی خورخه سمپائولی برای قرار گرفتن در تركیب تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی 2018 روسیه، گفت:

 

پائولو باید بیشتر از گذشته توانمندی‌هایش را در تیم ملی آرژانتین نشان دهد؛ كاری كه پیش از این چندان موفق به انجام آن نشده است. من اعتقاد فراوانی به او دارم و معتقدم ایده‌آل‌ترین جایگزین برای مسی است؛ هرچند نباید از یاد برد در دنیای فوتبال تنها یك مسی وجود دارد. شاید بگویید او در سال گذشته بازی‌های اندكی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده و من توقع زیادی از او دارم اما دیبالا اگر همان دیبالای در اوجِ یوونتوس باشد، همه چشم‌ها را به خود خیره خواهد كرد.

 

گفتنی است؛ پائولو دیبالا مهاجم 24 ساله یووه، نخستین بازی ملی‌اش را اكتبر سال 2015 در مقابل تیم ملی پاراگوئه انجام داد؛ زمانی‌كه در دقیقه 75 آن دیدار به جای كارلوس توز وارد زمین شد. او تاكنون 12 بار برای تیم ملی كشورش بازی كرده است.

 

لازم به یادآوریست؛ كلودیو كانی‌گیا مهاجم تیم ملی آرژانتین در خلال سالهای 1987 الی 2002 بوده و به همراه این تیم موفق به كسب قهرمانی در رقابت‌های كوپا امریكا، جام كنفدراسیون‌ها و نایب‌قهرمانی در جام‌جهانی 1990 ایتالیا شده است. او همچنین سابقه حضور در فوتبال ایتالیا و عضویت در باشگاه‌های هلاس ورونا، آتالانتا و رم را در كارنامه فوتبالی‌اش دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: